сряда, януари 07, 2009

Правене на спагети със задна дата

Заглавието е подвеждащо. Коректното може би е "Правене на спагети (със задна дата)".
Едно време си водих записки в тефтера докато си правих първите спагети, но после не ми остана време да напиша статия. Сега ще препиша нещата от тефтера тук с малко коментари в скоби.


Неделя правене на спагети
  • Малка тенджера голяма тенджера (едната беше много малка, трябваше да чупя спагетите на две, после намерих и голямата тенджера която ползвам и до днес и не се наложи да чупя спагети за моя радост)
  • Включен котлона хм (някой го беше забравил)
  • Не уцелвам ключа на котлоните, слагам втора тенджера на топлия (тази тенджера от която се отказах, пълна само с вода, за да не се опаря по погрешка ;) )
  • Тиган, в мивка, ухае на подправки измит, гледам с надежда другите тигани, не стават - този е тефлонов поне (а уханието не е като приятно, нещо азиатско бих казал)
  • Май още не съм уцелил котлона, 3ти опит
  • Уцелил съм котлона :) и то големия
  • Слагам спагетите; на базата на минал опит [в София] слагам малко. Окото е алчно слагам още. [Приготвям си една порция! Не бях измислил в какво да държа сварените спагети в хладилника та така карах една седмица. После осинових една едно-дръжкова тенджерка която перфектно събира един пакет сварени спагети.] Свиди ми се труда и водата. Те пък полягат на дъното щото са на половина. (Ха-ха, значи съм ги счупил, пък и една малка стиска лесно се чупи)
  • Разбърквам и продължава да ми се вижда малко... Усещам се че няма дървена лъжица. Намирам една и преценявам да я измия преди употреба (с доста неща в общата кухня постъпвам по този начин. Лека и пръст на тази дървена бъркалка, по някое време изчезна, сигурно се е пренесла в една по-добра кухня)
  • Взимам си радиото, скучно ми е
  • Слушалките ми се опитаха да паднат в тенджерата [добре, че не я уцелиха]. Без втори шанс от мене! (вмъкнах ги под горницата на анцуга)
  • Гевгира, умива се и той (значи не било 'кевгир', поне според речника на Firefox-а. Не помня какво е трябвало да изкоментирам за него освен, че се зарадвах че има и че е червен. Сигурно съм го мил от люспи от гъби, понеже се е случвало и по-късно)
  • Още ми изглеждат малко!
  • В тигана не изглеждат толкова малко. В чинията са точно толкова колкото трябва (т.е. ако бяха повече нямаше да могат да се съберат и пак щях да се чудя къде да ги съхранявам :) )
  • Понеже обичам да мия преди да съм се наял ги завивам с алуминиево фолио. Не съм генерирал много мизерия, ама и аз щях да забравя котлона
  • Кухнята е супер, има всичко. Забавно е да се готви след азиатци
  • Мивката - сифоните са като скачени съдове! (миеш на едната мивка, а пяна излиза през сифона на другата. те са една до друга с обща чешма)
  • Ще ям сега, да видим.
  • Хм, май съм прегорил кетчупа!

Няма коментари: