сряда, октомври 08, 2008

Първа вечер в Рощок

00:05 часа, лежа по корем на голото легло, на тъмно и се опитвам да си спомня що нещо се случи тези дни. На ум псувам фонетичната подредба вградена във Вистата (като знам колко пари съм дал за нея ;), лаптопа го взех нарочно без ОС :) ).
Тъкмо си обръснах четири дневната брада на катинар. В общата баня понапръсках огледалото и реших да проявя коректност и да си го почистя, резултата е доста задоволителен, но средствата са смешни и импровизирани – тоалетна хартия (тя наистина е велико изобретение ;) ). Оказа се, че сухата не почиства засъхналите капки, а като намокрих цялото огледало, се стреснах че го нацапах повече :). Тук обаче на помощ идва сухата хартия – с мотивирано търкане се постигат чудеса! Има малко власинки ама...

Продължавам в обратен ред, от най-новите впечатления, към по-отминалите.

В общежитието се запознахме с руснак Антон, виетнамец Зум (поздрав за Радо от “Пи Конзулт”) и турчин Меемет. Общежитието и невероятно както ще видите от снимките. (току що установявам че наистина спират парното нощем...) Лампата увисна от тавана на кабела си, щом й завинтихме крушката от антрето (Митак, продължавам да твърдя че осветителното тяло се нарича лампа, ама за да не става тавтология направих компромис за случая).
http://picasaweb.google.com/aleksandar.n.p/RostockObshtejitieto

На леглата няма одеяла, за чаршафи да не говорим (мамо не ме мисли, ако четеш това значи съм изкарал нощта, макар без парно и завивки). Имаме си обаче закачалки в гардеробите. (странно Ънду не се държи както съм свикнал) Стаята е голяма, на толкова място в 18ти блок щяха да сложат 4ма души. Има място да си проведа цяла тренировка по Тай-дзи. За просветените ще кажа, че и форма може да се изиграе стига да е малко по-събрана. (не е проблема в Ънду-то, а в комбинацията Ctrl+Z... тя прави нещо ново за мен и предното изречение трябваше да го набирам два пъти). С още три стаи, не знам колко хора точно, ще делим две мивки, тоалетна и душ. За половин етаж има една кухня. Това значи, 6 врати в коридора, зад всяка потенциал от по 4 души... след ден два ще пиша ако е станало интересно и по-ясно колко души сме.

За сега спирам, минаха 55 мин., аз съм набрал само това, десетопръстната дето я учих ми е неприложима за момета с тази фонетична под Виста. Да кажа че физически съм здрав и емоционално съм добре. Благодаря на Галина за генератора на спокойствие, който ми даде (превеждам, това е листче с думата “спокойствие” написано на него), върши страхотна работа. Благодаря и на всички вас, на които ви пука за мен и сте отделили време да четете това тук.

Няма коментари: