понеделник, октомври 13, 2008

[не искам да има заглавие]

Току що обработих клипчето с излитането на самолета за Дортмунд. В момента се качва. Хм, май не се качва... Както и да е. Та, като го кача веднъж ще имам възможността да споделя емоцията от момента на политането. Ъплоуда започна, ей сега ще сложа и линка. Не знам колко от вас са летели и дали от записа може да се усети нещо, но аз докато го обработвах три пъти настръхнах.
С две думи да загатна какво става около мене. Обиколих малко из града, за да го опозная и обикна. Може да се каже че на моменти се загубвах но нещата са по сложни за обяснение. По точна дума е 'не се намирах там където очаквах', но в това няма лошо. Дай ми да изследвам и да се ориентирам. Щом съм стигнал в общежитието, значи проблеми няма.
В петък имаше 'Еразъм' парти (за забравилите - 'Еразъм' е програмата за обмен на студенти). Запознах се с още хора, полякини, чех, латвийци, немци, австрийци, туркини... за испанците си знаете.
Клипа се качи вече, трябва да приключвам че е никое време и имам да спя, по устав, както се казва в една любима история ('Трима другари под пагон' български автор. От нея и от 'Галактическия стопаджия' съм взаимствал стила на писане/разказване. Докато съм в скобата да си кажа мъката: хората ми харесват писанията! Даже ме надъхват да се занимавам с писане! Под хора да се разбира не само: майка, баба и приятелка, а и други, които по принцип не са длъжни да ме хвалят като свое 'гардже' (или 'гарче', скоба в скобата!). Натоварващо си действа, на моменти. То хем ти е хубаво да те хвалят, хем пък почваш да се чудиш, ще оправдаеш ли очакванията които сам си провокирал! Мила, спирам да размишлявам. Както би ми казала: 'без усилие и всичко ще е наред'. Мда, и аз така смятам да пиша, без усилие, без замисляне и каквото стане. Ако почна да го обмислям и редактирам ще стане фалшиво ;) )
Така, аз от един абзац насам приключвам.
Ще си кажа че в четвъртък ми втръсна от сандвичи и в неделя си направих спагети. И за там имам цяла история ама за сега само снимки.
Пера се сам, времето не ми стига като цяло, ще трябва да го вкарам в рамки вече, че така на импровизация не ми харесва (Милата е далеч, иначе с нея импровизацията грешка няма).
И точно защото искам да приключа, безжичната ми изневерява и не мога да стигна до прословутото,качено вече, клипче за да му копирам линка. Май е това.
Край за сега, лека от мене.

Няма коментари: