четвъртък, октомври 30, 2008

Ще се местя!

или за Живота, Вселената и всичко останало

[пословичната статия за библиотеките и хората е готова.]

Изкарах четири седмици в двойната стая и вече се чувствам готов да мина в самостоятелна. Направих каквото трябва и сега имам само да си взема ключа и да се пренеса.

Отговорът на Великия въпрос за Живота, Вселената и Всичко останало:Щом разберете какъв е всъщност въпроса, ще разберете и значението на отговора...

[Дъглас Адамс - "Пътеводител на галактическия стопаджия", благодарности по темата на Яско от ТУ-Варна и Православ от Пи-конзулт]


Няма да редактирам статията от изначалния й вариант. Сега ще се опитам да (да си спра музиката, че не ми помага, PotF са твърде емоционално заредени, Clevermind ме разсейва в конкретния случай. Няма да я спра, ще я изчакам да си свърши. КениДжи, перфектно за 2ч през нощта. Обещавам да направя демо на някои хора. Май да взема да спра музиката...). Какво исках да се опитам? Да разясня мъгливите понятия хвърлени до този момент. Ех как ме хвана графоманията днес. Идат три почивни дни и аз още преди да са почнали както трябва, почвам да си наваксвам писане. Ама и емоции си има, не е без хич. Мислех че е започнало да ми става еднообразно, ама щом имам какво да пиша... Факт е обаче, че нещата навлязоха в русло, (имаше си един лаф за ситуацията, ама...) приспособих се с една дума.

Шерше ла фам. (от фр. Търсете Жената).

Така, как хем да разкажа историята, хем да не огласявам лични неща... Те не са само мои лични, иначе проблеми няма. Хм, който трябва знае детайлите, другите ще вярвате на небивалиците тук. Факт е че в един момент се усетих че много завися от съквартиранта, и не ми харесва че трябва да се съобразяваме един с друг. Това изкристализира в един вечерен чат. Въпросната жена зададе най-логичния въпрос, не мога ли да се преместя.
Сега е момента да кажа нещо сериозно и важно. От няколко месеца се убеждавам, как с положителна мисъл и предварителна благодарност, можеш да привлечеш всичката необходима информация и полезни стечения на обстоятелствата за реализиране на някаква цел. Филма се казва “Тайната” (“The Secret”), книгата се казва “Подсъзнанието може всичко” на Джон Кехоу. Може да звуча като сектант, като разказвам такива неща, но желанието ми е всичките ми познати да могат да си вземат каквото поискат от живота и да са щастливи. А когато си обграден от щастливи хора, неминуемо и на теб ти е добре. Мислех да дам рецепта тук, ама не му е място. Който е готов за информацията, ще си я набави, без допълнителни усилия от моя страна. Та по-нататък да се чете, като се има предвид идеята за привлечения успех.
Сутринта на излизане виждам съквартиранта Меемет, който е в единична и го питах колко му е наема. 110 Евро, срещу 90 Евро, който е моя. После той взе сам да ме пита търся ли си стая, и ми каза без да съм питал, че отсреща на етажа ни има свободна стая. Прибирам се по обед понеже, Андреас (асистента от университета) замина за Улм. И виждам единия от отговорниците по общежитието на етажа ми. Като си свърши работата със студента с който говореше ми обърна внимание. Мога ли да се преместя? Даа. Какво трябва да направя? Молба еди-къде си (да се чете като известно ми място), утре сутринта. Ами добре. Стягам се аз, отивам въоръжен с търпение и нагласа да се занимавам доста. Ама жената свободна, обясних и на немски какво искам, извади един лист, написах си имената, початка малко на компа и ми даде един лист. “Отиваш с този лист при хаусмайстера си и ще си получиш новия ключ. 7 минути. Нещата важат от първи ноември.
Май до тука за Живота.
Сега за вселената.
Стаята е 42Б. Умрях си от радост, като осъзнах факта. 42! Великият Отговор. Досега бях в хаус 4, 4ти етаж, стая 44. 4 не ми е от любимите числа. Ама 4 четворки ми идваха много. А сега самостоятелен, в 42, съсед на руснака Антон, и с обща баня и тоалетна с още няколко азиатци. Абе, весело да става.
Я да прегледам има ли още нещо за описване.
Тц, в общи линии това е. Три през нощта минава. Сега ще кача това от Word-a в блога и ще спя. Утре е празник, неработен ден (иначе петък, за протокола), ама срам, не знам какъв празник. Нета е голям ще прочета утре. Дано не е нещо тривиално като Хелоуин.


Едит 1.
Събуждам се рано днес, и гледам в стаята май-много светло. Първа асоциация, снощи видях че облаците се разкъсват. Втора асоциация, ех, аз заменям изгревите от 44А с залези в 42Б. Та днешния изгрев страшен, чисто небе, ярко слънце, малко кълбести облаци на северния хоризонт... Има си снимки.
Проверих за 31 октомври.
"
Има и празници, които са действащи само в отделни провинции или региони. В някои по скоро протестански провинции се празнува Денят на Реформацията (31. октомври). В католическите провинции - Тяло Господне и Вси Свеии (1. ноември).

Заедно с всички недели празниците се считат за „дни за почивка от работа и душевно възвишение“ („Tage der Arbeitsruhe und der seelischen Erhebung“." [източник уики.бг]


Няма коментари: