вторник, октомври 28, 2008

Нов метод за блогиране

Извинявам се предварително за затруднението, което ще създам на 1-2ма роднини по кръвна линия. Обаче се оказва че в снимки доста по-лесно се разказва, а открих и културния метод за добавяне на надписи в уеб-албума си. Големите статии ще са си тук, и вероятно пак през седмица, ама до снимките ще слагам разяснения, които ще заместят функционалността на дневник оттук. По-малко време отнема... май... Пряко засегнат е вчерашния албум, а днешния не е нужно да споменавам понеже не е засегнат със задна дата ;). Спирам преди да съм се отплеснал. Ако някой е видял надписа "[преднамерено празно]" знае че съм обещал да пиша тази вечер. Стига да си напиша домашното по немски навреме и да не умра от глад (я имал съм резервен сандвич!). И вероятно после ще опиша и самото домашно че съм си обещал.

Едит едно:
Дума на деня:
das Auslandstudentspferdeschwanzhaarband
Последния да затвори вратата е подходящ лаф. (а аз наистина се отплесвам, ама почивката е част от работата.)
Едни момиченца в S-bahn-а си измисляха дълги думи по някаква причина и аз си измислих тази. За изкораните уточнявам, първо на български, после с речника и накрая съм сигурен, че връзките между думите не са чудесни, ама важна е идеята. Пардон, думата значи (или поне би трябвало, хората от 1ва ЕГ ще внесат нужните корекции след като ми се нарадват ;) ) "ластика за коса на чуждестранен студент".

Едит две:
След голямото писане на домашно по немски качих снимки в албума. Добре, ама и коментарите взех да ги пиша и на немски, понеже знам че поне Феликс от Карлсруе ми гледа албума. За доказателство, коментара към тази снимка. Надписа гласи че спешно се търси домакиня или студент с заплата от 400Евро (необлагаем праг, до колкото знам). И Феликс се смее на глас. Имам няколко теории защо, но ще ги запазя за себе си.

Едит три (ден по-късно):
Оказа се че не съм дефинирал използваната променлива 'Феликс от Карлсруе'. Един компилатор от КСТ ми върна ишуто за фикс (още три нови понятия ама нз).
Феликс Кратцер ми беше project manager, работи в немския клон (по-точно дънера) на бившата фирма. Ситуирана е в Карлсруе, югозападна Германия.

Няма коментари: